Постинг
29.10.2019 17:04 -
Публикации и мисли 2019
Публикации и мисли 2019 с нови начинания. Камионът също използва сгъваеми врати в автобус от двете страни на кабината, което Volta казва, че свежда до минимум навлизането им в пешеходното пространство и позволява на водача лесно да влиза в централната шофьорска седалка на камиона.
Камионът Volta ще се основава на шасито на HGV донор, споделящо конвенционалното си устройство за теглене, което му позволява да работи със съществуващи ремаркета и товарни отсечки. Платформата също ще бъде мащабируема, предлага се в размери, вариращи между 14 и 18 тона - и всички версии ще бъдат облечени в естествено снабдени композитни панели
Докато Prodrive е най-известен с участието си в международния автомобилен спорт на първо ниво, неговият отдел за напреднали технологии работи в различни индустрии. Ето, той е отговорен за проектирането и разработката на проекта и ще оборудва шасито HGV на донора с електрически двигатели и батерии, чиито технически спецификации трябва да бъдат обявени през следващите месеци. Засега знаем, че Volta и Prodrive са насочени към обхват от 100 мили и максимална скорост от 50mph за новия си изцяло електрически HGV, което ограничава използването му до градска среда.
Двете компании са насочени към обем на производство от 2000 единици годишно. Първите разработвани превозни средства са планирани да влязат в реални тестове в Лондон и Париж, с избран набор от бизнес, след две години.
Мислите ли, че волта HGV ще пристигне преди Tesla Semi? Уведомете ни в секцията за коментари по-долу ..
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 3
Архив